Prohledat tento blog

Modlitba za Peníze


Tato modlitba je také k dispozici v následujících jazycích: Angličtina - Španělština

Bůh nebe a země,

Absolutní vlastníkem všech zlata a stříbra. I vyvolat vaši pomoc v mých financí.

Pane, prosím, vynásobte produkt své práce. Potřebuji platit své dluhy a důstojný život.

Chci prospívat. Rád bych zdědí vlastnosti mé děti jednou.

Jsem si vědom toho, že dobré i špatné časy budou těžit všichni. Přiznám se, Potřebuju tě!

Pomoz mi, že je chytrý a opatrný ve všech podnikání.

Dej mi:

- Inteligence studovat a učit se. Musím pochopit, jak spravovat a investovat.

- Vaše moudrost. Musím být schopen odmítnout peníze, když to není dobré pro mě.

- Schopnost udělat poctivé podnikání. Nechci, aby tě zneuctít.

Bože, ty si zaslouží vynikající úředníky. Chci být schopen produkovat dvojnásobek průměru.

Chci být účinný ve všech aktivitách. Vaše důvěra mě poroste. Mě se nakonec věřit víc, než jsi mi původně dal.

Nebudu záviset na penězích. Učil jsi to svým učedníkům. Jsem si žák teď.

Pouze vaše moudrost mi dá život. Peníze nebude.

Já se nechci chovat jako lichotník. Ani omlouvat získat peníze od ostatních.

Pomoz mi pochopit, že ...

- Peníze není můj přítel.

- Nikdy bych rád peníze. Papír nelze nasytit duši.

- Láska k penězům je kořenem všeho zla.

Lidé, kteří touží po peníze jsou odkloněny od vás. Mnoho zla se stalo s těmi lidmi.

Bože, držet mě od raději peníze víc než vy.

Jeden z vašich učedníků zradil za 30 stříbrných. On pak spáchal sebevraždu.

Mějte mě ze špatné pověsti.Pověst člověka, který miluje peníze.

Místo toho budu používat své peníze, aby vás vyvyšovat. Já vám pomůže s výstavbou a údržbou vašeho chrámu.Místo, kde je uctíván a Vaše jméno. Ty bude povýšen uprostřed společnosti.

Bože, já vám slibuji, že ...

- Vrátím peníze, pokud dostanu víc, než jsem měl. Nebudu držet peníze, které patří někomu jinému.

- Nebudu milovat peněz. Budu spokojený s tím, co mám. Slíbil jsi mi; "Já tě nikdy neopustí ani tě neopustím."

- Nebudu pracovat jako lichváře. Nebudu se chovat jako lichváře se svými bratry a sestrami. Nebudu jim účtovat úroky.

- Vždy budu platit své dělníky na konci každého dne. Nechci, aby šli pláč na vás. Nechci být odsouzen za hřích proti nim.

- Nikdy nebudu přijímat peníze ublížit lidem. Mnohem méně proti svým izraelským lidem.

- Nebudu akceptovat špatně dostali peníze. Já vím, že to brzy skončí.

- Nebudu přijímat úplatky jakéhokoli druhu.

- Nebudu uplatit soudce a úřady.

- Nebudu prostituci mé tělo. Nebudu získat zisk z prostituce. Nebudu vám dary z těchto zisků.

Jsi mi již dal mnohá požehnání. Vím, že mi dá víc. Budu pečovat o ně s věrností.

Prosím, pomozte mi uspořádat své finance. Chci, aby bylo možné sdílet s ostatními.

Chci být jako ty pán. Někdo schopen se množit požehnání. Schopné nasytit hlad fanoušků.

Chci být pomocníkem pro ostatní. Nesmí být žádná potřebným v mé komunitě.

Budu sloužit lidem s láskou. Ne pro peníze.

Já už nebude povýšeně. Teď jsem pokorně říci, "dá-li Bůh, budu uspět!"

Ve jménu Ježíše Krista,

Amen.

______________________________________

Jsem rád, že jste se modlili "Modlitba za Peníze"!

Teď vás zvu, aby se další modlitbu. To je nejdůležitější modlitba.
Tato modlitba bude přínosem pro vaši věčnost.

Přejděte na tuto adresu:

Modlitba Spasení


______________________________________

Co si myslíte o této modlitby?

Prosím, zanechte svůj komentář níže.

Děkuji vám! 

Modlitba za Peníze; inspirován těchto verších Bible: První Mojžíšova 43:12 - Druhá Mojžíšova 22:25 - Třetí Mojžíšova 25:36-37 - Pátá Mojžíšova 23:17-19 - Pátá Mojžíšova 24:15 - Druhá Královská 4:1-7 - Druhá Královská 5:26-27 - Druhá Královská 12:5;14 - Žalmy 15:5 - Přísloví 13:11 - Přísloví 17:16 - Přísloví 19:14 - Kazatel 5:10 - Kazatel 7:12 - Kazatel 9:11 - Micheáš 3:11 - Ageus 2:8 - Matouš 27:5 - Marek 6:8;37 - Lukáš 14:28 - Lukáš 16:14 - Lukáš 19:13;16;24 - Skutky apoštolské 4:34 - 1.list Korintským 16:2 - 1.list Tesalonickým 2:5 - 1.list Timoteovi 3:3 - 1.list Timoteovi 6:10 - Židům 13:5 - List Jakubův 4:13 - 1.list Petrův 5:2 - List Judův 1:11 Zdroj: Bible - Obrazy: Peníze

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, zanechte dotaz nebo dobré a konstruktivní poznámku právě tady.