Prohledat tento blog

Modlitba za Práci


Tato modlitba je také k dispozici v následujících jazycích: Angličtina - Španělština

Milosrdný Bože, jsem se pokořit k vám.

Omlouváme se za případné neposlušnosti a trestných činů proti vám. Přiznám se, že jsem selhal. Odpusť mi.

Prosím, dej mi svou moudrost. Potřebuju tě.

Nedovolte, aby ostatní ukrást plody mé práce. Nechci se dostat do prokletí.

Děláte skutečnou spravedlnost na pracovníka. Mnoho podnikatelů jsou nespravedlivé. Oni by se odvážil oheň zaměstnance s prázdnýma rukama.

Tam jsou šéfové, kteří léčí zaměstnancům krutostí. Oni utlačovat s těžkou prací. Starají se jen o to, co jejich prospěch. Nezajímá je pro ostatní. Prosím, zachraň mě od nich.

Zotročovat a zneužívající práce jsou hrozné. Nenech mě žít hořký život kvůli špatné práci.

Poslouchejte s milosrdným srdcem. Podívejte se, jak velký tlak je uložena na pracovníky. Prosím, vysvoboď mne. Zbav nás !.

Ale taky musím být vynikající profesionál. Dej mi dovednosti k vytváření nádherné práce. Vím, že vaše požehnání mi dá úspěch.

Ujišťuji vás, že ...

- Budu pomáhat lidem, kteří potřebují jídlo jíst;

- Budu štědrý k ostatním s mými požehnání;

- Nebudu účtovat úroky mých bratrů ve víře;

- Nikdy nebudu nikoho ptát se vrátit to, co jsem jim dal dobrovolně;

- Budu půjčovat pro mnoho lidí. Ale já se už půjčovat od nikoho.

Prosím, požehnej mi. Ptám se tě z celého srdce. Vaše požehnání bude prosperovat mou práci, rodinu, majetek a budoucnost.

Otevřete nebesa. Otevřete své štědré poklady. Nalít déšť požehnání nade mnou. Dovolte mi, abych je obdrží dnes.

Nechte svůj prosperitu na mé úspory, dílo mých rukou, a zemi, kterou mi dal.

Budu poslouchat vás. Budu sledovat vaše příkazy. Váš příklad života je můj způsob života.

Pracoval jste šest den a odpočinul sedmého. Budu dělat totéž.

Pomoz mi shromáždit svou rodinu a radovat se s nimi. Budeme chválit za plody své práce. Budeme děkuji za požehnání, která jste nám dali.

Ve jménu Ježíše Krista,

Amen.

_____________________________

Jsem rád, že jste se modlili "Modlitba za Práci"!

Teď vás zvu, aby se další modlitbu. To je nejdůležitější modlitba.
Tato modlitba bude přínosem pro vaši věčnost.

Přejděte na tuto adresu:

Modlitba Spasení


_____________________________

Modlitba za Práci. Co si myslíte o této modlitby?

Prosím, zanechte svůj komentář níže.

Děkuji vám!

Inspirován těchto verších Bible: První Mojžíšova 3:17 - První Mojžíšova 31:42 - Druhá Mojžíšova 1:11;13-14 - Druhá Mojžíšova 20:10 - Druhá Mojžíšova 36:2 - Třetí Mojžíšova 23:3 - Pátá Mojžíšova 12:7;18 - Pátá Mojžíšova 14:29 - Pátá Mojžíšova 15:10 - Pátá Mojžíšova 23:20 - Pátá Mojžíšova 24:19 - Pátá Mojžíšova 26:7-8 - Pátá Mojžíšova 28:12;33 - Pátá Mojžíšova 30:9
Bible - Obrazy: Jobs

1 komentář:

  1. Sem název úlohy, kterou chcete. Nechat ostatní, pomůže vám za to modlit.

    Ty jsou také vítáni přidat motivační zprávy. Tipy pro lidi, kteří hledají práci. Bible verše.

    Díky!

    OdpovědětVymazat

Prosím, zanechte dotaz nebo dobré a konstruktivní poznámku právě tady.