Prohledat tento blog

Modlitba za Lásku - Pro mou budoucí ženu


Tato modlitba je také k dispozici v následujících jazycích: Angličtina - Španělština

Velký bůh lásky,

Žádám vás o pomoc. Prosím, poslouchej mě.

Beru na vědomí, že nic nevím pravé lásky. Potřebuju svou moudrost.

Hledal jsem na tu pravou. Já jsem ji našel.

Bože, jen vy víte všichni. Vy víte, kdo bude ideální manželkou pro mě. Pomozte mi najít ctnostnou ženu.

Tato situace způsobuje utrpení a bolest v mé duši.

Prosím, veď mě k sobě. Pomohl jsi Izáka najít Rebekou. Pomohl jsi Jacob splnit Rachel. Průvodce mě taky !.

Také chápu, že musím udělat svou část. I se musí stát člověk podle obrázku. Vím, že potom obdrží své požehnání.

Modlím se za manželku; a já vám slibuji, že ...

- Budu trpělivě čekat na ni.

- Já se vždycky ukáže svou něhu.

- Budu ochoten odpustit a obnovit.

- Já se ji ignorovat. Vždy budu poslouchat ji.

- Budu laskavý k ní. Pomalý k hněvu a hojný v lásce.

- Nebudu mít neformální záležitosti s jinými ženami. Já vím, že se odvrátit mé srdce pryč od mé ženy.

Moje láska se jí doprovázet. To bude trvat celou cestu.

Má láska pro ni bude vždy konstantní.

Má láska k ní dosáhne nebesa.

Moje smlouva zůstane věrný.

Mé polibky ji uspokojí.

Bude věřit ve mně.

Naše láska překoná další radosti v životě.

Pomozte nám rostou stabilní lásku. Pomozte nám praxe odpuštění.

Pomozte nám odstranit vzájemné trestných činů. Chci lásku a ne nenávist.

Nejsem dokonalý muž. Ale já jsem se modlit, že mě nikdy nenávidět.

Těžké časy může přijít. Nedovolte, aby nás rozdělili od sebe navzájem.

Chci být jako Ježíš vás. Chci být jako první pomoc, když ji potřebuje.

Bože, já chci být statečný muž, který dokáže respektovat.Manžel ji obdivuje.

Modlím se, aby ona mi nikdy popírat svou lásku a věrnost.

I požehnal jí, že je někdo, kdo mě podporuje v mé práci.

I požehnal jí, aby mohla vzkvétat s mou láskou.

I požehnal jí, aby se stala žena, která se stará o nás.

I požehnal jí zůstat krásná žena.

Prohlašuji, že jen její láska mě uspokojí za všech okolností.

Bože, žehnej nám. Proto budeme užívat kouzla lásky navždy.

Požehnej nás pro vytvoření rodiny. Dej mi svou moudrost a lásku, aby bylo možné.

Ve jménu Ježíše Krista,

Amen.

_____________________________________

Jsem rád, že jste se modlili "Modlitba za Lásku - Pro mou budoucí ženu"!

Teď vás zvu, aby se další modlitbu. To je nejdůležitější modlitba.
Tato modlitba bude přínosem pro vaši věčnost.

Přejděte na tuto adresu:

Modlitba Spasení


_____________________________________

Co si myslíte o této modlitby?

Prosím, zanechte svůj komentář níže.

Děkuji vám! 
Modlitba za Lásku - Pro mou budoucí ženu; inspirován těchto verších Bible: První Mojžíšova 1:26 - První Mojžíšova 24 - První Mojžíšova 29 - První Královská 11:1-2 - První Letopisu 16:34 - Žalmy 13:5 - Žalmy 25:6-7 - Žalmy 31:3;7 - Žalmy 33:22 - Žalmy 36:5 - Žalmy 52:8 - Žalmy 57:10 - Žalmy 63:3 - Žalmy 85:7 - Žalmy 86:17 - Žalmy 89:28;33 - Žalmy 90:14 - Žalmy 92:2 - Žalmy 94:18 - Žalmy 103:8 - Žalmy 119:149 - Žalmy 132:10 - Žalmy 136:4-9;12-18;23 - Přísloví 5:19 - Přísloví 7:18 - Přísloví 10:12 - Přísloví 15:17 - Přísloví 17:9 - Kazatel 9:1 - Píseň písní 1:2;7
Zdroj: Bible - Obrazy: Manželka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, zanechte dotaz nebo dobré a konstruktivní poznámku právě tady.