Prohledat tento blog

Modlitba za manžela - Pro mou budoucího manžela


Tato modlitba je také k dispozici v následujících jazycích: Angličtina - Španělština

Bůh lásky,

Zvedám modlitbu na vás.

Prosím, pomozte mi najít dobrého manžela.Muž, kterého jsem si milovat bez výhrad. Muž, který mě bude milovat, jak Bible učí.

Já nechci ztrácet čas s ležérní milenci.

Chci se spojit s mužem Božím. Tisíc generace přijde od nás. Všechny z nich bude požehnané děti.

Bible říká, že učinil člověka podle svého obrazu a podoby. Prosím, dejte mi manžela, který se bude chovat stejně jako své pravé syna.

Modlím se, aby ...

Bude to dobrý posluchač.

Bude laskavý a dává člověk.

Ten bude vždy připraven, aby mi pomohl, když jsem ho potřebovat.

Nikdy se mi popírat svou lásku ani nepodaří jeho loajalitu smlouvy.

Bude schopen mi odpustit, když se mi to nepodaří.

Nebude člověk věnovat romantické záležitosti s jinými ženami. King Solomon se nepodařilo tímto způsobem a jeho srdce bylo odkloněno od vás.

On bude stále udržují jeho milostný konstantní. Ten bude mít svého věrného smlouvu se mnou.

Bude laskavý a soucitný muž. Bude člověk pomalý k hněvu.

Bude to člověk, který ví, jak bojovat v životě. Budeme uspět.

On bude vždy pamatovat, aby mi ukázal svou něhu a lásku.

Jeho láska mě potěšil v těžkých časech v životě.

Jeho péče mě bude motivovat jít dál.

Jeho láska dosáhne až k nebi.

Jeho láska vydrží po celý život.

Jeho láska nikdy neskončí.

Bože, prosím, pomozte mi probudit můj zájem ve všech jeho projektů a činností. Chci, aby věděli, že já jsem její skutečným partnerem v životě.

Pomoz mi mluví také o tom, jak moc mě miluje.

Prohlašuji, že ...

- Jen jeho láska mě nasytit.

- Jeho láska mě zpívat radostí.

- Budu moci věřit v jeho lásce.

- Já se bude radovat v jeho lásce navzdory úzkosti a trápení v životě.

- Já se stane nabídka manželkou, okouzlující a krásné oči. Má láska ho zaujme za všech okolností.

- Budeme žít milující navzájem v dobách hojnosti a nedostatku.

- Já se vzkvétat jeho straně, zatímco žije jistý v jeho lásce.

- Jeho láska pro mě bude lepší než život.

- Já se mohou těšit na polibky na rty více než víno.

A společně budeme pít kalich lásky.

... Amen

______________________________________

Jsem rád, že jste se modlili "Modlitba za manžela - Pro mou budoucího manžela"!

Teď vás zvu, aby se další modlitbu. To je nejdůležitější modlitba.
Tato modlitba bude přínosem pro vaši věčnost.

Přejděte na tuto adresu:

Modlitba Spasení


______________________________________

Co si myslíte o této modlitby?

Prosím, zanechte svůj komentář níže.

Děkuji vám!

Modlitba za manžela - Pro mou budoucího manžela; inspirován těchto verších Bible: První Mojžíšova 1:26 - Druhá Mojžíšova 20:6 - Čtvrtá Mojžíšova 6:25 - Čtvrtá Mojžíšova 14:19 - Pátá Mojžíšova 10:18 - První Královská 11:1-2 - První Letopisu 16:34 - Jób 10:12 - Žalmy 21:7 - Žalmy 25:6;7 - Žalmy 31:7 - Žalmy 36:5 - Žalmy 52:8 - Žalmy 63:3 - Žalmy 85:7 - Žalmy 86:17 - Žalmy 89:28;33 - Žalmy 90:14 - Žalmy 92:2 - Žalmy 94:18 - Žalmy 101:1 - Žalmy 103:8 - Žalmy 119:76;149 - Žalmy 130:7 - Žalmy 136:5-9;12-25 - Přísloví 5:19 - Přísloví 7:18 - Přísloví 15:17 - Přísloví 17:9 - Píseň písní 1:2;7 - Zdroj: Bible - Obrazy: Manžela

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, zanechte dotaz nebo dobré a konstruktivní poznámku právě tady.