Prohledat tento blog

Ranní Modlitba


Tato modlitba je také k dispozici v následujících jazycích: Angličtina - Španělština

Bože, jsem se rozhodl začít tento den s vámi.

Přišel jsem na vaši přítomnost Všemohoucího Boha. Já vám nabídne chvály a vděčnosti. Prosím dostat mou modlitbu jako příjemnou vůní ve vaší přítomnosti.

Chválím tě, Bože můj. I pokořit ve vaší přítomnosti. I hledat pomoc. Vím, že jste se mě, že mi své spasení pro tento den.

Duch Boží, dnes budu poslušný vašich pokynů. Prosím, pomozte mi, abych činil vůli Otce.

Dnes bude začátek mých nejlepších dnů.

Dostanu se tento den vytvořit něco nového, krásného a užitečného. Každý, kdo bude těžit z toho. Udělal jsi to v knize Genesis, a já budu napodobovat vaši práci.

Dnes budu svoji činnost s vší silou jste mi dal. Budu efektivní, spáchal a profesionální.

Bože, nebudu se bát dělat to, co se mě ptáte. Prosím, porazit své nepřátele, protože jsem poslušný vám.

Ve jménu Ježíše budu dosáhnout úspěchu. Budu pochodovat vyhrát své bitvy.

Odpusť mi, jestli jsem byl vzpurný.Poslední věc, kterou chci, je vyprovokovat svůj hněv proti mně a mé rodině.

Odpouštím ti, kdo mě urazil. Dej mi šanci a já se řešit své problémy s ostatními lidmi.

Pomozte mi získat důvěru ostatních lidí. Každý musí mluvit dobře o mně.

Pane dej mi svůj ustanovení. Prosím, nepoužívejte nic a všichni mi požehnal.

Dnes jsem se rozhodl odstranit ze svého života všechny hříchy. Budu žít ve svatosti. Ukaž mi svůj slávu, vaše znamení a zázraky.

Musím být na vaší straně. Chci žít v neustálém vítězství. Bože, já vím, že si můžete dělat velké věci v mém životě.

Pane, prosím, pošlete dnes v noci silný anděl. Příkaz ho odstranit všechny překážky z mé cesty.

Zítra vstanu tě vyvyšovat za vaše skvělé vítězství. Že zítra mé oči uvidí své spasení v životě jsem hlásat.

Zavazuji se přijít na vaši přítomnost každé ráno. Já vám poděkuje a chválit za skvělý milosrdenství.

Ve jménu Ježíše Krista,

... Amen!

__________________________________________

Jsem rád, že jste se modlili "Ranní Modlitba"!

Teď vás zvu, aby se další modlitbu. To je nejdůležitější modlitba.
Tato modlitba bude přínosem pro vaši věčnost.

Přejděte na tuto adresu:

Modlitba Spasení


__________________________________________

Ranní Modlitba. Co si myslíte o této modlitby?

Prosím, zanechte svůj komentář níže.

Děkuji vám!

Inspirován těchto verších Bible: První Mojžíšova 1 1:5-31 - První Mojžíšova 1 26:31 - První Mojžíšova 1 28:18 - Druhá Mojžíšova 7:15 - Druhá Mojžíšova 8:20;23 - Druhá Mojžíšova 9:5 - Druhá Mojžíšova 17:9 - Druhá Mojžíšova 30:7;33 - Druhá Mojžíšova 34:2 - Druhá Mojžíšova 34:4 - Jozue 3:5 - Jozue 7:13 - Jozue 8:10 - Jozue 11:6 - Jozue 22:18 - 1 Samuelova 11:9 - 1 Samuelova 17:20 - První Královská 17:6 - Druhá Královská 7:1 - Druhá Královská 19:35 - První Letopisu 23:30 - Druhá Letopisu 20:17 - Rút 2:7
Obrazy: Baker pláž

2 komentáře:

Prosím, zanechte dotaz nebo dobré a konstruktivní poznámku právě tady.